2011. július 25., hétfő

Röpkék


Gondtalanul


Az élet kezdő, kisebb felét
vetettem a hátam mögé,
mégis több volt a gondja,
mint ezreké.
Aztán valaki valami
új terhet elébem rakott.
Kiegyensúlyozott. Nehezebb,
ám boldogabb vagyok.


Elvágyódás


Tűnt színek után
kívánkozik a szemem.
Nem mintha nem
lenne szép a téli sejtelem!
Számtalanszor elvakít
fehér világa,
ám többre vágyom,
mint jégvirágra.

A madarak énekét
nem pótolja semmi,
hasztalan próbálja
a szél szebbé tenni.
Fűtött szobám ablakából
szirmot bont a képzelet,
hópelyheken elringatok
illatszínű réteket.

Szeretem…


Szeretem magamban
hordozni magányom.
Ilyenkor még
emberekre sem vágyom.
Hisz én egyesítem a világ
valamennyi bűnét,
s szívemben egy foszlott
tűpárna helyét.

Szeretem arcomat
szembefeszíteni a széllel.
Elhagyatottan sétálok
Holdvilágos éjjel.
Ballagok, míg erőtlen
lerogyok az úton;
akkor érzem úgy, hogy
túljutottam magamon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése